Η τιμή Online ισχύει για παραλαβή και εξόφληση παραγγελίας σε κατάστημα; Οι τιμές Online ισχύουν μόνο για Online παραγγελίες. Εφόσον η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί ηλεκτρονικά, ανεξάρτητα από τον τρόπο εξόφλησης και παράδοσης/ παραλαβής, ισχύει η τιμή Online. Απαραίτητη προϋπόθεση για να αγοράσετε στις τιμές Online είναι η ηλεκτρονική καταχώρηση της παραγγελίας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.musicpower.gr . Επισκέφτηκα το MusicPower.gr για πρώτη φορά και θέλω να κάνω αγορά. Τι χρειάζεται; Για να μπορέσετε να προβείτε σε αγορά, θα πρέπει απαραίτητα να είστε μέλος του MusicPower.gr. Θα πρέπει λοιπόν να κάνετε εγγραφή με τα προσωπικά σας στοιχεία. Επιλέξτε το σύνδεσμο “ΕΓΓΡΑΦΗ” που βρίσκεται στο επάνω μέρος δεξιά της σελίδας και συμπληρώστε τα ζητούμενα πεδία. Μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail με τα στοιχεία εισόδου σας στο MusicPower.gr . Είμαι πελάτης αλλά έχω χάσει τα προσωπικά στοιχεία εισόδου στον λογαριασμό μου. Τι πρέπει να κάνω; Μεταβείτε στη σελίδα σύνδεσης, επιλέξτε το link “ξέχασα το συνθηματικό μου” και συμπληρώστε το e-mail το οποίο χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας. Επιλέγοντας “αποστολή στο email” θα λάβετε τα στοιχεία εισόδου στο e-mail σας. Στην περίπτωση που δεν θυμάστε το e-mail σας, επικοινωνήστε με μας στο τηλέφωνο 23510-22777 ή στέλνοντας e-mail στο info@musicpower.gr Μπορώ να ανοίξω δεύτερο λογαριασμό χρησιμοποιώντας το ίδιο e-mail; Κάθε e-mail είναι μοναδικό και ισχύει για έναν μόνο λογαριασμό. Παρακαλούμε να μην δημιουργείτε νέους λογαριασμούς που αφορούν τον ίδιο χρήστη. Για οποιαδήποτε αλλαγή στοιχείων της καρτέλας σας, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με μας στο τηλέφωνο 23510-22777 ή στέλνοντας e-mail στο info@musicpower.gr. Για να αγοράσω ONLINE πρέπει να έχω ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ; Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου; Η χρήση πιστωτικής κάρτας για ONLINE αγορές δεν αποτελεί το μοναδικό τρόπο εξόφλησης από το MusicPower.gr. Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους 4 ακόλουθους τρόπους πληρωμής: Χρησιμοποίησα την πιστωτική μου κάρτα αλλά η παραγγελία δεν καταχωρήθηκε. Τι συμβαίνει; 1. Η κάρτα σας δεν διαθέτει επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο. Επικοινωνήστε με την τράπεζα σας προκειμένου να μάθετε το πιστωτικό σας υπόλοιπο. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου; Για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μπορείτε να ενημερωθείτε είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά.
|